پایان فاز اول ایجاد زیرساخت گردشگری در «شیب دراز» قشم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از پایان فاز اول ایجاد زیرساخت گردشگری به روستای «شیب دراز» قشم خبر داد.

به گزارش میراث آریا، محمد محسنی گفت: ایجاد زیرساخت گردشگری روستای شیب دراز شامل ایجاد روشنایی به وردی و اسکله گردشگری روستا بااعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه روستای «شیب دراز» به دلیل موقعیت جغرافیایی، طبیعت بکر و زیستگاه‌های منحصربه‌فرد جانوری خود یکی از روستاهای گردشگر پذیر منطقه است، اظهار کرد: بهبود دسترسی به روستاهای گردشگری، مانند شیب دراز، گردشگران را قادر می‌سازد تا راحت‌تر به مقصد برسند و از تمامی امکانات موجود بهره‌مند شوند.

او تأکید کرد: گردشگرانی که به دنبال کیفیت و امکانات خوب هستند، بیشتر به مقاصدی سفر می‌کنند که زیرساخت‌های توسعه‌یافته‌ای دارند.

روستای شیب دراز قشم با دارا بودن طبیعت بکر و ساحل آرام و فرهنگ و آداب و رسوم محلی و همچنین زیستگاه لاک‌پشت‌های پوزه عقابی به‌عنوان یکی از مقاصد برای جذب گردشگران طبیعت دوست و علاقه‌مندان به حیات‌وحش در استان هرمزگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072301690
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha